tisdag 7 april 2015

gammalt groll ska bort...det är en process


Det är svårt att lyssna inåt, det är svårare än vad vi tror.
Egentligen är det vad vi gör det till. Jag personligen tycker det är lättare genom meditation eller när jag målar, då kan det poppa upp saker idéer osv

Det förflutna har kommit ikapp mig det senaste, jag har jobbat hårt på att lösa upp blockeringar och sånt som gjort min självkänsla låg. Jag var på hypnos, väldigt bra. Healing och zonterapi, väldigt bra det med. Kraniosakral behandling också jättebra. Jag ska testa att mäta min koldioxid i kroppen, syret, för alla mer eller mindre andas fel o det finns det också folk som jobbar med. Så det står på min lista också. 

Ljuset i tunneln finns, trots allt. 
Allt går bara vi vill
jag vill mycket och det är kalabalik i hjärnan då
Det är som kattis säger förflytta fokuset ifrån hjärnan till hjärtat
vad känner du? Vad är det som kommer till dig? 
Lyssna innåt 

Nu är det slutt på filosofi-snacket
godnatt bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.