tisdag 7 april 2015

höll på att få spelet

Var inne på swedbank för att växla ifrån norska till svenska

-nejdå vi kan inte göra det om du inte är kund här. Men det är ju bara att växla pengarna.
Ne tyvärr. Hör med Nordea men dom har inga kontantet längre dom slutade med det för att det är en kostnadsfråga.
Alltså seriöst det är en bank? ! En kostnadsfråga?
Vart växlar jag pengar då? -ja forex
Okej o vart ligger det då? Rycker på axlarna o säger Göteborg.  Alltså
Jag är totalt vansinnig. Sedan lugnade jag mig o kom på: jag ska ju till landvetter på lördag. Problemet är löst.

Jag ska ringa till dom o kolla iallafall o är det som hon swedbruden säger då byter jag fanimej bank
Eller varför inte skaffa ett kassaskåp (bombsäkert)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.