fredag 12 mars 2010

Vårkänslor

En kort sekund så var allt bra.
solen sken och himmlen var blå, snön smälter, fåglarna kvittrar och lukten är inte längre kyla.
Vinteraktivitetsdag har vi haft, åkt skidor, pulka och gjort snögubbe. Jag och 4till gjorde snömann som blev liten och söt. Jättemysigt och kul, solen lyste.
Ja.. på morgonen hann jag springa in med räkningarna, 2st på banken men för att vara säker så gick jag dit för att kolla efter jobbet. Möts av en surkärring, som är så egen och dryg. Hon gör mig på dåligt humör.. (helvete jag måste försöka med nettbanken när jag kommer hem) paniken och svetten kom.
Kom hem möts av sönderbitna saker OCH MIN WEBCAM har kitty bitit av sladden på BRA HUNDJÄVEL, VA ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG.. ja var så arg så jag koka inombords. Hon skaka och blev ledsen och rädd men hon åkte ut i köket och jag inne på rummet. MEN den webcamen har jag till skype och nu kan jag inte prata med sandra ikväll bara för det. OCH den var dyr.. ska se om det går och ordna. Pricken över i:et lixsom.
Påtal om det gröna äpplet
-så satt jag och tänkte på gröna äpplen idag. Att dom påminner mig om våren och sommaren, jag blir glad av den färgen och den tanken. Idag har jag också kommit ihåg många saker som jag gjort, på jobbet. Dock så hann jag inte o snacka med E. ledaren pga att hon inte hade tid. Annars hade jag varit stolt över mig själv. Diskussionen var om dom kommer låta mig jobba kvar om jag ansöker om 60,70% för att jag vill studera, men måste ha ledigt eftersom skolan är på helgerna och jag måste få tid till och prioritera uppgifterna.
JAG BLIR GALEN PÅ DETTA.
Hade det bara varit ett "ja men såklart" så hade det inte blivit ett framtidsproblem för mig, men jag vet hur dom är och tänker. Det är de som får mig och tveka på planer i livet för jag känner mig bunden och fast. Jag kommer inte vidare, men idag såg jag ett ljus.. håll tummarna på måndag. Goda nyheter TACK.




FRESTANDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.