söndag 14 mars 2010

fuck träning

Ökar ämnesomsättningen, dämpar hungern och ger extra energi. Innehåller fem växtextrakt som var för sig har en hög verkningsgrad, i synergi förstärker de varandras respektive effekt.
Lepigen X-Strong består av:
Hallon keton Finns naturligt i hallon och ger bäret dess speciella lukt, kemiskt sett är det väldigt likt de aktiva ämnena i capsicum (se nedan).
Hallon keton hjälper till att öka termogenesen och fettnedbrytningen.
Grönt te Innehåller katekiner, fenolsyror och flavinoider.
Dessa ger en lätt ökning av adrenalinaktiviteten, ökar förbränningen genom termogenesen Grönt te är dessutom en mycket kraftfull antioxidant, vilket är bra när man försöker gå ner i vikt. Detta speciella extrakt innehåller dessutom naturligt koffein, som har en uppiggande och energigivande.

Piperine-extrakt Extraktet utvinns ur svartpeppar och har i kliniska tester visat sig vara kraftfullt fettförbrännande.Capsicum annuum-extrakt (kajennpeppar-extrakt) Ökar kroppstemperaturen och blodtillströmningen till kapillärerna vilket leder till ökad energiförbrukning. Capsicum verkar även hungersdämpande.
-Panax Ginseng Ger ork, energi och mental skärpa. Ginseng förstärker dessutom effekterna av koffein.




JAG VILL HA ETT MIRAKEL
Nu är jag skit trött på mitt fett. Jag har varit duktigt och det känns bra men fan..det går ju så jävla långsamt och jag har inte tid. Förr var det aldrig svårt för mig och gå ned i vikt. MEN då träna jag också intensivt, men ska det vara behövligt? haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.