torsdag 18 mars 2010

Loppmarknad

Vårmarknad kalla dom det egentligen, gud vet vad.
Ska kanske dra till ett ställe som heter Oppsal, vetlandsveien 99 om någon bryr sig.
Om jag känner mig pigg.
Baktanken är: funderar på att sätta upp ett mål, en uppg jag ska klara. Blir ett test för mig själv, kanske jag har dolda talanger, kanske det ligger i generna.
Jag ska.. klä om en soffa som mormor har hemma, som bara står i hennes ladegård,
ja jag vet. Ni som känner mig tänker : sure..haha MEN kanske...jag överträffar mig själv. Mamma kommer vända sig i graven helt säkert.

Jag ska då, se efter ett gammaldags bord, helst i ljus ek, lite slitet.. gärna.
Har sedan innan 2fotöljer (hemma i sverige med beige färg och blommmönster) väldigt söta. Passar till det rosa nyanserna jag har här i mitt rum. SOFFA, BORD OCH FOTÖLJ.
Nämnde jag att jag fått Cissis klumptv också för en hundring, så länge då :-) Börjar på och bli nåt i denna lägenheten.
SÅ, det var allt för mig. Natti

1 kommentar:

  1. Sv: Jag har lite olika uppgifter.. Pappan i familjen jobbar två veckor ute till sjöss, och är hemma två veckor. Så när han är hemma tar han hand om barnen mest, men när han är borta tar jag hand om barnen när mamman jobbar, vilket är olika tider eftersom hon jobbar skift. Så det kan innebära att lämna barnen på skolan, hämta dom efter skolan, vara barnvakt på kvällar och helger.. Även husarbete som damsuga, stryka, städa och byta lakan. Typ :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.