måndag 1 mars 2010

så trött

och seg jag har vart sedan jag kom hem.
Första dagen på jobbet efter sjukskrivningen gick väl ganska bra. "Ne jag är småirriterad" anders: "du pendlar väldigt evelina (humöret), antingen eller" TACK, bekräftat lixsom, jag trodde jag kunde dölja det bra.. haha.
Ett barn på G: "Evelina vorfor er du så irritert?" - Jo jag blir det når dom to (gutterna) ikke hörer på skjönner du, det är slitsamt och mase o si navnet mer än 2ggr.

Saken eller förklaringen är att jag blir sur när ledelsen är piss, dålig och inget system.
Och när vi ska ha forming så finns det inget matrial och så ska man göra det bästa av situationen men då tar det tid och tid har vi inte. Då gäller det och planlägga, när ska man få tid till det? Allt ska vara tillgängligt och ideerna ska genomföras men då gäller det att planera dagen innan, dar veckor innan..
frustration kanske man kan säga istället..
har sett efter annat jobb med.. vet inte.
ska ha semester först ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.