söndag 14 mars 2010

pappa dalt

ja, pappa diskussion igen.
- du, hur länge skulle du vara borta?
jag : två veckor
- okej, köper du whiskey till mig då?
jag: ja, om du lovar mig att träna och vara nyttig
- ja men jag har ju gåmätare på mig varje dag.
jag: okej...
jag har lust och få magsjuka en månad, är trött på allt.
- vad är det nu då? magsjuka kan du få i marocko
jag: ja vad tror du, gud har straffat mig, eller så har jag dålig karma eller fel på min kropp. Inga kläder sitter bra på mig längre och jag är tjock.
- det är söndag och det är ingen rolig dag, sen behöver du någon att älska och tycka om, att leva med.
jag: ne men mitt liv ska vara så bara, tydligen. Tror inget hjälper , om jag är tjock, smal eller vad.
- men för helvete det är såklart att det finns
/ mitt söndags samtal med far, så givande.
go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.