tisdag 2 mars 2010

personalmøte

Fruktansvärd lång dag, avsluta med personalmöte med alla husen (3st dagis) och det behövdes, luften rensades och nya mål sattes. Det skulle ta för mycket tid och skriva allt.. men jag är inte överens med allt som nämndes och regler, bestämmelser och allt sånt. Vi är olika på alla plan vi människor så är det med den saken.
Kom hem kl 20 45 ungefär och hade såå dåligt samvete, kitty hade varit ensam så länge men hon sov när jag kom hem och lägenheten var hel..allt hade nog gått bra. Var ute i parken med henne och hon sprang av sig, mötte hundar, lekte och så kändes det bättre för både mig och henne. Nu är vi trötta igen.


Humöret har varit på topp!
En lång dag men för en gång skull och detta var länge sedan, så känns det idag som jag har gjort ett bra jobb. Allt har kännts naturligt och flytit och varit så bra, helnöjd. Solen har varit framme här och det vrider mitt humör direkt. Känns så mycket bättre, glädjen, milt väder och energin kommer.
" När solen lyser, kan jag göra vad som helst,
inget berg är för högt,
inget hinder är omöjligt
att komma över" wilma rudolph F. 1940
GOD NATT KÄRA NI!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig. Solen ger en verkligen energi. Hoppas all snö kan försvinna snart också..
    Puss*

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.