söndag 21 mars 2010

igår i bilder

Måste säga att det var en underbar dag igår. Älska den dagen när jag hade saker och göra, sen att Fia var ledig från jobbet var både ovanligt och trevligt. Kvällen avslutade jag och Annemarike med Kino, up in the air med George Clooney. Helt okej film, bra eller som en vanlig film.


Först drog vi till Oppsal , där det var "vårmarknad" inte som i sverige när man går på marknad utan detta var mer pensionärsting. Det stod det inte på internet men men, vi kom bort ifrån stan litegrann. Sedan blev jag med Annemarike hem och tog en kaffe från hennes kaffemaskin mmmmums! Hennes lägenhet är så fin och mysig, fint badrum också.
Gick även på stan med Fia , tog en salladslunch det var gottit. I panikhungern så att säga mötte jag Fialottis. Satte oss på Oslo city och snacka om vårat underbara liv.
Senare åkte vi till Akers brygge jag och Annemarike , köpte Kinobiljetter och gick sedan och satte oss på ett cafe en liten stund.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.