tisdag 9 mars 2010

tisdag med gruppe



Hejsan svejsan


en solig dag sóm gjort mig glad och på bra humör helt enkelt. Kl 10 hade jag grupp med 4åringarna från två avd. Gick hur bra som helst, vi måla på tyg som de kan rama in hemma :-) konstnärer. Varit effektiv med allt tycker jag, handla direkt efter jobbet är mindre kö på butikerna på Holmlia. Där jag jobbar, förorten kan man säga till Oslo.
Kolla mitt konto, jag som skulle spara good luck är helt omöjligt i den här staden. Vad ska jag spara till då? Jag vet ju ingenting som jag vill, just nu är det resan som är kul och som jag ser framemot.
STORT GRATTIS TILL MIN KÄRE LISE SOM HAR BURSDAG IDAG, HIPP HIPP HURRA FÖR DIG IDAG!
Lärde känna Lise ifrån jobbet, hon kom på praktik där och så började hon jobba hos oss en sommar, nu i sommras. Då tog vi rast ihop, småprata och så klicka det väldig bra mellan oss. Vi jobba ihop litegrann och sedan gjorde vi ting ihop på fritiden. Underbar tjej som jag är glad att jag har här, så söt, fin och gullig personlighet. Lättsam, kul och ja en bra vännina. Nuss å klem vännen min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.