lördag 6 mars 2010

Fina händer

hejhopp!
bättre sent än aldrig har jag hört, sorry att jag inte skrivit här på ett tag. Efter den dagen med personal mötet så var jag helt död. På onsdagen sov jag o såg på film. Torsdagen var jag och linda på stan, köpte lite inredning.
*limegrön radio till köket
*ljuslykta som hänger i taket i hallen
*en smidesupphängare till kittys grejer, fint.
*vacum påsar till resan, så får man med mer.
*Vårjacka på HM 300kr, en svart.
Det var de.
Igår fredag så var jag på jobbet som vanligt, fick stänga men en förälder kom för sent så jag kom lite senare hem plus att jag fick för mig och göra mina naglar. 390kr för gele.. blev jättefint och jag känner mig SÅ KVINNLIG helt plötsligt för jag skulle spika upp grejer igår; det var inte samma sak o hålla i hammaren som jag brukar. Fina händer ser så mycket mer välvårdat och snyggt men man behöver ju inte göra det om man inte redan har fina naglar. Jag får ju aldrig det, dom blir så mjuka om jag låter dom växa. Så nu är jag fin ett tag, men det värker i dom idag eftersom jag är ovan.
Planerna för idag är IKEA.
Men det är så fint väder här idag, solen lyser och trots det vita kalla snön vi har så är det fint och man får lust att gå ut sätta sig med en kopp varmt och bara njuta. Ska vila en stund nu, kitty väckte mig tidigt.seeya

1 kommentar:

  1. Ja, det är massa snö, men visst känns det som vår när solen värmer så. Man vill bara sätta sig ute och sola! Ha ha! =)

    Mysigt med manikyr! Nu blir jag sugen på att fixa mina naglar lite!=)

    KRAMAR

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.