måndag 8 mars 2010

Sanna

kära vän, nu har det gått 22år för dig och hur känns inte om inte underbart? Livet leker och du tänker "oj vad jag har hela livet framför mig" Såå många år på nacken är det inte. Jag tycker du ska vara stolt över dig själv som pluggar, kämpar och gör ditt bästa med allt runt ditt liv. Och som vän är du helt underbar, jag får alltid ett skratt MED dig och de värmer hela hjärtat när jag haft en dålig dag eller bara är på piss humör.
När jag lärde känna dig så tänkte jag "vad fin hon är och så snäll" Första gången jag mötte henne , då kände jag henne inte, ja ni då tänkte jag "åååh vad störande när hon tuggar tuggemi, herregud" Då var hon blond och likna lite på en söt barbie men superblåa fina ögon. När jag mötte henne på gymnasiet (hamna i samma klass) så hade hon mörkt hår, bruna ögon, cool tjej som såg väldig söt och gullig ut samma gång. På något sätt kände jag igen henne när jag kom ut på trappan med min mentor och han presentera mig, pinsamt nog. Då såg jag denna tjejen som mötte min blick och log emot mig.

Starten var när vi börja träna ihop och det har gått utför, NU ÄTER VI IHOP, ett steg åt pensionsåldern. När man kommer på att oj MAT är det bästa som finns. Ja i alla fall har vi gjort mkt ihop under 6år.
- Tältat
- tränat
- vart på bio (inte många men vill väl komma ihåg en... ?)
- festat
- skjussat varandra på cykel
- åkt bil
- sovit, däckat och varit spymätta och vrål fulla ihop.. haha
/ DET JAG SKULLE SÄGA VAD GRATTIS PÅ 22ÅRS DAGEN I EFTERSKOTT MY DEAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.