söndag 21 mars 2010

GOD MORGON SÖNDAG

God morgon ville jag säga, för det är det idag.
Vad gör mig glad idag? : jag känner mig ren i kroppen (låter kanske dumt) njuter av mitt te och grapefrukten. Att jag vakna av att regnet slog emot fönstret, påminnde mig om semesterna runt om i sverige som vi hade när jag var liten. Vakna tog min målarbok och såg ut genom husvagnsfönsret. Sitter i mitt kök nu och har samma känsla, hör på mysig gammal och blandat musik av radion.
När kände du dig ledsen senast? En helg då alla var upptagna av jobb, två var i sverige och två jobba. Då var jag mest i lägenheten den helgen.
Vad gör dig lycklig nu? Mina powerwalks ger mig en kick och jag mår bra av det. Plus att vi ska resa till solen denna vecka och vem mår inte bra av lite sol ;-)



Varma äpplen i ugnen med kanel, var gott. Minska sötsuget, nyttigt godis också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.