måndag 1 mars 2010

Maten blev enkelt ikväll, tills i morgon ingen extra måltid här. Det är svart qunia bra med fibrer mineraler och ett alternativ ist för pasta/ris potatis. Kokat rödalinser ihop med qunian och stekt ihop med grönsaker: olivolja, broocilo, majs, tomat, ingefära färsk. Det jag hade hemma helt enkelt.

Inte är det öl i alla fall! Nej, när jag var hemma i sverige sist (jul) så köpte jag eko nässlepulver tillskott av järn, klorofyll och antioxidanter. Bara det att jag tänkte "järn är bra för kvinnor"

och tänkte inte "det är grönt gräs jag ska dricka" Nu är inte jag kräsen när det gäller smaker.. men detta får mig till att spy. Jag prova med jucie: ikke. Prova med herbalife tropisksmak: ikke
Ikväll har jag tvingat i mig den mer eller mindre, det är slumpen kvar som jag gärna låter vara där. Förövrigt går det som planlagt, dagen har gått och jag hade min mat i plastpåse..funka ganska bra. Ikväll har jag lagt fram lindas frusna matlåda o tinat upp för jag behöver min mat där. Evelina utan mat, svält gör mig grinig fråga pappa om min tonårstid...kan låta ego och det är jag också. Nu när jag ska vara stabil.
/natti ( btw luftslottet har jag sett idag, SKITBRA)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.