tisdag 23 mars 2010

taadaaa

De här skorna blir det, plus tygskor och joggisko sedan åker jag i convers. Köper strandskor där. Så blir det med den saken nu ikväll ska jag skura i köket (dammsugaren kan vi inte använda än) men rent och fint innan vi åker. Lämnar dock kläder till husmor Linda nu så hoppas vi att hon är gullig och tvättar.

Jag har blivit klar med mormors krona. Nu får ni se färgen också och motivet. Imorgon blir morgon 70år ung och det ska hon fira med vänninor och släkt, smörgåstårta står som mat. Så får hon Lillan kl 22 i morgon kväll.

Jag har lite resfeber måste jag erkänna, hisspig och lite nervös. Är sådan att jag vill gärna sitta på tåget, sitta på flyget och sedan inget mer och tänka på. Alla förberedelser som är jobbigt.

Hade medarbetssamtal idag, Diana som är ped.ledare på min avd går igenom sånna samtal med sina assistenter och det är ju jag bl.a "ditt temprament kan vara nåt som är en nackdel" haha.. kunde ja inte ana att det skulle komma fram en gång i livet? "ja du är ju ensambarn är van vid att få de du vill genomfört och när du får motgångar så blir du irriterad eller frusterad" Annars är jag strålande och hon är sååå nöjd med mig och min arbetsvilja. Bra på att arrangera mig, sätta igång lek och aktiviteter. Jag tar åt mig. Får bra respons av föräldrar, barna liker deg och är glada i deg. hihi.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.