söndag 21 mars 2010

21mars 2010


Motivet påminner om den sorgen över det som hänt våra nära och kära och på något sätt gillar jag denna och den ska alltid följa med mig i livet. Söt på nåt sätt. Fick sin plats i hallen.


Birkelunden ligger också i närheten och jag promenera dit, kika och njöt av solen. Däremot är det jobbigt med en rinnande näsa. Denna marknaden är mer "vårmarknad" en mix av loppis & marknad. Blev kär i en tavla, 50kr.



första "brukt marknad lör-sön" där var det MASSA och billigt. Jag hade lust till ett par stolar men vet inte om dom skulle passa. Däremot prova jag och pruta och det var helt omöjligt, försökte få en gammal söt byrå för 70spänn istället för 100. Vad är skillnaden lixsom? aja haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.