lördag 6 mars 2010

Ikea och stan med flickorna


Påväg till IKEA först var vi på karl-johan, tog en kaffe sedan iväg med bussen. Det tog sin tid och jag som hatar att vänta..mmm och som hatar att svettas. Men idag hade jag vårjacka och trodde solen skulle värma mer, men nja måste erkänna att jag frös. Jag köpte en del behövande och en del spontant, alltid kul och gå där. Mötte Elin där och en tjej som hette Hanna om jag inte minns fel, stod vid fika hörnet. Märkte inte förrän när jag kom hem att Elin var med på bild, längre ned ihop med mig o Linda.




Elin, Hanna, jag och Linda!




Mattan Ludde var goer och ligga på , tugga ben på :-) det är tittys favvos. Hon tyckte så mycket om lindas inne på hennes rum så nu har hon en egen, primadonnan.. hihi.

1 kommentar:

  1. En bortskämd liten Kitty! Ha ha! =P

    Vad kul med Ikea!

    KRAAAAAM

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.