fredag 30 april 2010

öppnar mig...

Jag har varit som en bok idag, öppnat mig!
Vissa dar så bara vi pratar känslor, upplevelser och lösningar på allt. Sådana dagar tycker jag om ibland, tills man inser "usch nu får jag snart ångest" vilket vi inte får mer (nu mår jag dåligt). Jag får också be om ursäkt över den negativ stämmning jag spridit på min blogg.

Posetiva saker och ge ros till varandra gör vardagen bättre, som idag på planläggningsdagen så fick jag beröm över att jag då på måndagen kom till jobbet och skulle passa på småbarna medans dom i personalen skulle ha möte. Alla skrek mer eller mindre en liten stund.
"Vi är så glada idag att det är måndag idag, för det är måndag idag tralalalaaaa" en komplimang duger också bra, det är jag ganska bra på att ge och när man får det så blir man så glad i hela kroppen. Gör det du också om du inte redan är duktig på det....

Jag önskar mig mycket just nu och det viktigaste är:
- Må bättre med mig själv, kroppsbilden... mår illa när jag tänker på det. Tänk lixsom att mer än halva livet har kretsat runt det och jag är less på det.
- Önskar att jag kan göra mitt jobb bättre i vissa situationer, annars så är jag pågång med nytt.
- Komma ut möta människor.
- Att jag kan få "verktyg" som jag kan använda för att skapa min framtid och se posetivt på det och också det att jag har mitt liv som en grund som jag kan bygga vidare på. Se tillbaka på det jag kämpat för (t.ex drömhuset, ett yrke jag vill ha och en att dela livet med) och att vara stolt över att jag gjorde det. Den känslan.

nu ska jag sova, vakna och känna att: Nu har jag lust att träna, för annars var jag dö trött runt 22tiden idag och det är ovanligt. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.