tisdag 27 april 2010

en snabbis

Måndagen har sett ut såhär
Jobb mellan 9 30-17, 00 och det gick bra humöret var på topp (ett tag) haha.. men jag känner verkligen att jobba med barn hela mitt liv är inte vad jag vill. Så det är ju bra att man insett det. Jag ska besöka en jänta på barnhagen en dag... har jag lovat, hehe. Blir säkert mysigt.

Hör på detta då : träning ( 25min på löpbandet och styrka) dom hade en skitbra benmaskin som jag älska. Som man då sparka bakåt, tränade då framsida lår, baksida och RUMPAN. Hur bra är inte det????

annars så kommer jag somna gott och börja tidigt i morgon! In and out, bye!

1 kommentar:

  1. Duktig du är. Jag skulle behöva ta tag i min träning med nu. Det är ju sommar snart (ingen press alls) + att man känner sig så mycket fräschare!! Kör hårt ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.