lördag 17 april 2010

min lördag


Hejhej min lördag!
Idag trodde jag inte att jag skulle göra något speciellt, eftersom solen kom fram på förmiddagen så tänkte jag - äntligen kan man få ha sol när man är ledig. Då hörde annemarike av sig så då promenera vi mot grönlökka och gick där, kika och sedan satte vi oss vid kaffebrenneriet o småprata. Jag köpte te burkar på "granit" väldig bra butik. Nu fattas bara kryddburkar, små. Men jag köpte tvättpåsar, det har jag bara Tänkt att köpa men aldrig kommit till skott med.
Påtal om mig, så har jag bytt hårfärg så det kan ni se på bilderna, iaf dom som sett mig förr o innan. Ha en god lördagseftermiddag, nu har det kommit regn till oslo också. Blir nog filmkväll idag i min ensamhet och när jag ändå tänker på det : VART ÄR MINA VÄNNER?


Kitty och jag det är vänskap o människans bästa vän, verkligen!

2 kommentarer:

  1. Så fin du är gumman. Och helt fräknig och somrig och underbart härlig hårfärg! Saknar dig!! <3

    SvaraRadera
  2. Jättefin hårfärg!! Passar du perfekt i!:) Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.