onsdag 28 april 2010

dålig skitdag

Idag är jag en gnällspik och jag erkänna det! Vem gillar en sådan lixsom, jo linda haha
Vi är nog ett gnällande sambo par så är det men det är inte så illa som det låter kanske.
Det jag gnäller om är
- Min lön som dom då har dragit fel.. men men tänk på barnen i afrika. Det får jag göra maj-månad.
- Det värsta är att jag hostar tills jag svettar och har nu ont i huvudet, vilket gör att jag inte tränat varken igår eller i kväll. Förstör ju allt i hop, blir så arg på detta allså!! Förra veckan var det halsont som inte släppte o snuvan började...
- Jobbet, jag är piss less på det överlag. Inte på personer utan på helheten och nu fick lönekontoret höra en vers i dag också. Om jag skulle tränat idag så hade boxning passat jävlit bra!
- Att vi ska göra trappvasken och det står inte ens i vårat kontrakt..Varför ska alla i hela norge spara pengar på allt och kommunen. Är inte detta ett rikt land? Och vad lägger dom pengar på?

Listan gjordes lång, men detta rör runt i mitt huvud nu... ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.