måndag 19 april 2010

SÅÅÅ GLAD

Som idag kom det för mig att jag vill INGET, bara försvinna då menar jag inte att ta mitt liv utan att bara inte finnas. Och det kan låta hemskt, jag vet. Samtidigt så är det mycket jag vill och varför ska jag fega ur i vissa situationer? Låta mig göra saker bara för att... Livet är till för att chansa och kan man förändra så ska man göra det. Nu ska jag försöka ändra min vardag med Rolig träning som t.ex zzzumba. Byta jobb inom kort tid och sedan äntligen plugga. Om jag kan hålla vid med detta och ibland önska jag att Sandra kunde pusha mig, skälla på mig och säga kloka ord...Sandra kom hiiit snart, behöver sandra energi!!!!!!!

Vill så gärna ha mina vänner här och det känns jävligt att aldrig umgås och skratta, tjöta och sova ihop som vi gjorde mycket hemma i gamla lishööping eller tdala. Den gamla tiden.. trodde man aldrig att man skulle prata o sakna!!
I helgen ska jag få SANNA ENERGI och det är väääldigt efterlängtat, tuttan!!
och så ska jag träffa familjen och fira mormor, myspys. Hem ljuva hem en snabbis

1 kommentar:

  1. Man måste få längta hem och tillbaka ibland. Och det kan kännas deppigt, det kan jag förstå. Men tänk att kunna tänka tillbaka på så mycket bra saker, är inte alla som kan det. Och du vet att du alltid har kvar det, vad som än händer, även om allt känns långt borta just nu!
    Massa kramar!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.