onsdag 21 april 2010

mitt kaos

Det som är mitt största problem är hur jag ska förvara mina kläder. NU, peppar peppar ta i trä så har jag fått ihop min garderob hyfsat med hylorna och det hjälpte. Blev lite mer ordning och reda...
Har även gått igenom mina kläder nu, så två påsar skänker jag bort och en påse kastar jag med urtvättade kläder och sockar. För sockproblem har jag, hittar aldrig rätt. Detta tar ju tid men jag har gått o plockat, ätit imellanåt och även sorterat i köket på papper o räkningar.



såhär såg det ut för några tim sen.. tvätthög (som nu är i tvättmaskinen) och de rena kläderna är i byrån. Sedan hade linda tvättat upp allt så det är de som Ligger På byrån. Ja ni förstår hur tråkigt jobb detta ääääär. Pust, men nu är det gjort och det ser bättre ut. Inte helt klart då.

1 kommentar:

  1. Känner på nått vis igen det där.
    Håller på med tvätt nu. Tvättar, hänger ut, plockar in, osv...
    Men det är skönt när det är gjort.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.