måndag 19 april 2010

Måndag

hej på er, ni som är här!
Jag och kitty har sovit en stund och nu har hon väckt mig, matte jag vill uuuut! Jag kan verka elak ibland, eller ego men jag är verkligen inte bra idag. Behövde choklad och sömn ;-)
Nu ska vi ta en promenad och sedan behövs det städa... eller plocka! som vanligt...
Och så hitta jag en räkning i veckan som jag glömt... men det ska ordna sig. Det är de som hänt.


Vill ni höra , Mina framtids planer är att skolan som jag vill in på: friskvårdskonsulent är sista ansökningsdag o inlämningsavgift 1juni. Då är jag tveksam, varför?? Det är ju pga jobbet, jag måste jobba vid sidan av för att kunde försörja mig. Och då är deltidsjobb. Blir ju lite fritid på 1år och mina vänner, det blir inte många helger jag kan komma hem heller. TYVÄRR. Sedan tänker jag det är 1år intensivt så är jag färdig för att söka något spännande jobb som jag trivs med o älskar!! IKKE SANT? :-) Däremot är jag trött på barnhage jobbet så det blir till att ändra, men kanske till en annan i närheten... så jag slipper resvägen. Egentligen har jag ingen lust att jobba men vem har påstått att jag är rik eller kommer bli det, Ne precis. Fuck..
I hope... haha
Nu blire promenix, seeya

1 kommentar:

  1. Men du, ett år kommer gå fort när du gör nåt du tycker om. Jag tror att det kommer bli tufft många ggr men samtidigt så kommer du få ut så mycket av det senare. Vänner och familj kanske kan försöka ta sig till dig oftare istället? Ett år låter mycket, men jag tror att tiden kommer gå jättefort. Jag skulle satsa, och fungerar det inte alls så skulle jag överväga att hoppa av. Men inte ge upp innan man försökt.

    Du har trots allt några veckor kvar att fundera. Förhoppningsvis kommer du på hur du ska göra tills dess. :) Lycka till!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.