tisdag 20 april 2010

Mat!

Ja idag är det TISDAG
Och jag har varit hemma från jobbet, halsont och huvudvärk plus mensvärk - jackpot!
Sov till 14, hur nu det är möjligt? ätit lite mandlar, vatten och te.
Sölat i mig en protein/vitamin shake.
Nu väntas det på lax med potatis o grönsaker, ett Ordentligt mål.
Annars: grått och tråkigt och massa tvätt o plocka i.. tar aldrig slut. Det var allt för mig. Sedan väntar jag på att få prata med en vän. Linda kom hem nu en snabbis innan jobbet, jao, annars är det ensammt.. må jeg si.

1 kommentar:

  1. Hej där.
    Slarvmaja som skriver några rader.
    Har varit på väg in till dig flera gånger, men det har alltid hänt nått som gjort att man glömt av det.
    Men nu är jag här.

    Har läst igenom din blogg nu och det är en skön blandning av det mesta.
    Återkommer gärna så jag lägger dig på listan.
    Sköt om dig och jag hoppas du fått lite ny energi nu.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.