lördag 1 maj 2010

efter regn kommer solsken


Idag på morgonen och förmiddagen ösde regnet ner och jag tänkte, ska jag verkligen bege mig ut och träna. Tillslut så gjorde jag det och hade en feel good feelings när jag gick ut därifrån och ute hade det sprukit upp och blivit SOL.

På gymmet så gjorde jag: 20min på löpbandet (SVETT, HÄRLIGT)
Tricepsmaskinen 3x10, skulder och rygg körde jag igenom ordentligt. Känns bra i vilket fall som helst, gör det alltid så jag är glad att jag gjorde det. Började maj månad ordentligt vill jag si. Med morgon promenad.

Dagens middag: vi bestämde oss för kyckling sallad som vi hade i massa gott.
- röd quina (kokas i 20min)
-kycklingfile
- kidneyböner
- röd lök, blandat sallads(blad) gurka
- soltorkade tomater
- färska champinjoner , stekta Smakade väldig gott med en klick majonäs också!

Ikväll blir det att göra drink här hemma
caprinja , mojito står på menyn. Vi ska ha en kos kväll me and Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.