onsdag 12 maj 2010

friskvård

FRISKVÅRD/FRISKVERN
-norska och svenska yrket som jag tänkt att jobba inom, jobba med friskvård. Medans människorna är friska och hålla dom friska. Veckan har gått så fort, måndag var som alltid en möte dag Tisdagen så hade jag och Miri våran grupp och det blev lyckat, jag slutade tidigare för att besöka den skolan jag har tänkt på; axelsons, väldig känd inom hälsa och välmående. Förövrigt var tisdagen en piss dag då jag nästan höll på och börja gråta efter jobbet så död var jag i huvudet och sliten av allt..
Och idag Ondag hade vi 6tim arbetsdag Hur skönt som helst och börja kl 11-17! MEN jag var ju helt slut efter jobbet och jag som laddat inför träning, ne då somnar jag och nu sitter jag här... Och gymmet är stängt.
Imorgon är jag ledig och det känns väldig bra då ska jag träffa Cissi men det blir nog träning på morgonen för det känns skönt och få det gjort på dagen.
På fredag ska vi fira 17mai, shooho! Alla kommer vara så uppklädda och fina.

Helgen hade jag sett framemot att någon kunde komma hit på besök men ikke, så jävla skit det också då att det är så mycket snack men liten verkstad, MEN jag planerar mina resor hem och tar ledig från jobbet... kunde vara kul om det var så tillbaka också.




påtal om mitt framtidsyrke så prata jag med hon som håller i själva utbildningen att det är många som startar eget och jag tänkte : shit jag kommer få jobba som ett djur! OCH SEN så trodde jag att jag skulle plugga varje helg, men det var en gång i månaden och sedan är det frist datum, slutdatum allså då det ska vara färdigt!
Tror att detta känns rätt, nu ska jag sova och vakna PIGG! natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.