torsdag 6 maj 2010

Veckan som varit



Ja veckan går och det är som vanligt.

Denna flickan jag har hemma har kommit i en trots ålder eller nåt för först var det WEB camera sladden som hon bitit itu (som hon aldrig varit intresserad av som valp) bara skor. Och nu IDAG, mitt minneskort till kameran som hon fått tag på (antagligen på bänken) som tur var så var det inte mina marocko bilder. Så hon fick höra en ramsa här hemma som Intee var fin! plus straff imorgon (inte i mitt rum eller lindas) så är det med den saken. HELVETE,jag koka av ilska. Varför lixsom? hon har ben, hon har mat, hon leker med hundarna i parken, jag leker med henne och linda. Hon får kärlek... antar att det är så de är med tonåringar också.. lika bra och börja med den tysta typen.

en del av mig gör mig så ledsen för jag har inte skött om mammas grav så som jag vill. Problemet är att alla är utspridda, pappa bor inte heller i lidköping och mitt hem är inte där längre på samma sätt. Så fick jag höra av mormor att det hade sett så tråkigt och fattigt ut.. Men det som gjorde mig glad var att hon hade vart där och pysslat om det. Men mamma ska få en sommarpresent av mig och då kommer det se ut som paradiset där. Tycker det är mysigt och göra det och det känns bra för kropp och själ! Tack underbara mormor. Dagens posetiva!
grattis till alla nyblivna mammor! babybomben har släppts ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.