tisdag 18 maj 2010

tisdag men känns som måndag

Eftersom vi var lediga igår så känns det som måndag idag !

Fattar inte vart min motivation har tagit vägen; eller jo fick ju mens skiten idag så jag är sur, illamående och värk i magen. HURRA! Om man ändå varit kille...bara för att slippa detta. Åh påtal om något helt annat, jag älskar och lyssna på walking in memphis" när jag sitter på tåget för det påminner om en Vacker höstdag och man känner vinden blåser friskt men ändå lite sommarvärme. Och lyckan sprids i hela kroppen, man lever livet en good feeling song! I LIKE IT.

Veckans göra
idag har jag gjort min första sommarkrans med maskroser
onsdag i morrn: personalmöte, kommer hem sent
torsdag: ska vi ut på tur till bondegården
fredag: kommer jag inte ihåg schemat, lek ute och inne.

skärpning för oss alla: ordning och reda på rutinerna våra! Får ha det i baktanken nu hedanefter. Annars längtar jag till lön och att pappa ska bli miljonär. Hoppas kan man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.