måndag 3 maj 2010

efter en seg sönda o månda


Bjuder på lite bilder såhär sent, börjar med söndagen och som vanligt gillar jag och gå på marknad /loppis då. Mysigt och när det är fint väder också, socialt för kitty också även bra om man vill trötta ut sin hund.
Det var en tarot dam där som jag spanat in 2ggr men vågar inte gå fram, det är då man vill säga "mamma kan du följa med mig dit" hehe. Jag ska dra med Linda en dag, jeg er så nygjerrig på tarotkort förstår ni!

Finns massa och titta, köpa och rota bland passar alla typer av människor tror jag!


Och så kommer vi till baren haha, jag bad bartendern ta bild på oss det tkt linda var pinsamt. Men se så snyggt det blev!



Början av kvällen, på elsker, gayklubb men kul och bra musik!



snyggingen miss Linda, spanar brrrudar


ja är allt mer pigg på kvällen,nattuggla kan man säga.
Och det beror ju på att jag"vilar" efter jobbet och tränar på kvällskvisten, får energi då. Det är väl dumt men men, dagarna rullar och går ändå.
Annars har jag tränat och känner mig fresh, gött och använda sin kropp tycker jag och märka resultat. Får se i juni hur man ser ut haha.. jo men visst i wish
GOD NATTENS!

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.