söndag 23 maj 2010

lite blandat, det senaste i bilder

Kitty har fina tassar nu igen, klippte bort mycket hår så nu ser hon så ren och fin ut. En donna som får höra mycket hur söt hon är. Tänk om det vore så lätt, hon behöver inte ens fiska komplimanger denna snutta.






Vi var ute och hälsa på Natalia och familjens hennes, här är kitty ute med jänterna en som jag har på barnhagen och hennes syssling. Så söta som passa gott på kitty medans vi "storjänterna" solade. Kitty hade det gott i solen också, men det var varmt överallt. Var skönt och komma hem och sova i sängen på hennes filt :-) (vi somna båda två)







Detta är från i fredags!



17mai bild på linda och mig! ^^




en annan helg i maj haha, blir en del fest när sommaren kommer...






Och på mig, bloggerskan !
nu ska jag ut med min titty och sedan gymmet en sväng, vi höres kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.