fredag 7 maj 2010

vilken dag är det idag?

Vilken dag är det idag ja vilken dag är det idag, är det måndag, nej, är det tisdag, nej. Det är fredag idag och jag gick promenad med kitty i sofienbergsparken. Alla satt och öla, tjöta och hade det trevligt i kvällssolen medans det var "thomas tivoli" vid sidan av, kosligt. Lukten av tivoli tycker jag är mysig. Socker, popcorn och musik.

Det är en tråk-dag idag. Jag är trött, seg och vill bara sova och äta. Gymmet stängde tidigt så jag hann inte, men det är en ny dag imorgon, maxaaa!! Det som jag tänker göra i morgon är kanske
- åka ut till sognsvann och gå i skogen, vid vattnet där med kitty (efter träning på gymmet)
- Gå på stan och kika lite och försöka hitta en bra sportBH (EFTER TRÄNING)
- Om de är sol så vill jag sola (satte mig på bakgården idag på eftermiddagen, göttans)

Eller så gör jag alltihop fast under hela dagen och kanske inte sover så länge... det funkar, planering mina vänner, planering... A & Ö
Måste alla ha en sådan kul fredag, när jag inte har det. FUCK YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.