onsdag 26 maj 2010

jobbsök

Då har jag tagit tag i skiten!

Ja jag kan låta bitter nu, för känsliga läsare för mitt humör kommer fram nu vill jag lova.
Min lön är ju inte som den ska för jag tog semester till Marocko 2veckor som jag har jobbat ihop, mina feriedagar som det heter på så fin norska.
- Nej du kan inte både få feriepengar och lön när du inte har långtidskontrakt.
(MEN VA FAN JAG HAR JU JOBBAT 1ÅR) jobbat som ett djur och är inte jag värd semester och mina kära pengar, tydligen inte. Tycker det är sååå orättvist!

Har fan ingen lust att jobba då, seriöst vad är det för fel på kommunen och deras jävla regler. Nu har jag sökt jobb, som jag hoppas på. Bara extra jobb, så att de går runt till mat, räkningar och Lite nöje. Annars kan man hoppas på miljonärvinsten skulle sitta fint nu, tror du va? bitter det är vad jag är, minus på kontot också - 20kr. En ny grej har alltid haft money kvar till nästa lön. Pengar har makt helt enkelt, kommer nya pengar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.