torsdag 12 mars 2015

varit ute i vårväder

12 Mars
Och det har varit riktigt härligt café väder idag. Jag och Vivianne gjorde Skara idag, gjort av med pengar och suttit i solen. Nu är jag trött. Jag har precis målat första lagret vitt på min ikeabyrå som jag tröttnat på, fast den är långt ifrån färdig. Vi var inne på coop o då träffade jag hon jag köpte lägenheten av. Hon hade gått isär med sin kille o sedan hade hon sålt huset, träffat en ny kille och sedan flyttat till skara.  Hej å hå en del hinner mycket på tre år.

                                                 Träningsbyxor som jag köpte igår men
                                                 bytte ett par idag, hundmat, leggins och färg
                                                                     De var det hele


Det är så roligt att måla!!! 
Vivvi såg att jag sorterade mina småstenar som jag hade hällt i 
glasburkar. "Evelina det är vara idioter som håller på med sånt" hahaha
Ja men jag höll inte på så i ett sträck utan sortera lite då o då...jag är väl idiot då haha. Maniskt beteende eller tvångstankar, det har väl alla? 
Jag tror det, eller hoppas..
Färdig tjötat. 
Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.