måndag 23 mars 2015

4-5 år har gått



Denna vänskapen har varit väldig framåt o tilvåra.vännermed nya infallsvinklar varje gång. Jag är en kräfta o vill vara alla till lags eller våran värsta tanke är att bli osams med någon. Ett utbrott då o då händer eftersom kräftan samlar på sig innanför sitt skal oftast.



Jag pratade med S ikväll och när vi vill stötta våra vänner när det är tufft men när det är x antal mil imellan.. Den känslan i kroppen är inte rolig. Jag har sagt det innan men jag ör alldeles för långt ifrån mitt sociala liv som jag en gång hade. Det är.riktigt trist
Vem kan vara i oslo Barcelona sverige samtidigt?!

Jag tänker ofta på er alla! Även gamla arbetskamrater o skolkamrater.
Ibland skulle livet vara roligt om vi fick ha repris på ögonblick eller stunder som hade det där lilla extra. ;-) Eller hur! Därför får vi leva livet tillfullo nu i nuet...o tiden den går.

Nattipuss till världens finaste faces

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.