söndag 1 mars 2015

in med det nya

Det är dags
Ja mina läsare, varmt välkommen till ett nytt inlägg: TJENA BLOGGEN! ^^
Dom senaste månaderna så har jag försökt att be om nya händelser jag vill ha en förändring i mitt liv. Jag vet bara inte vart jag ska börja eller med vad, hur ska jag veta det?Jag ger oftast råd till andra att lyssna inåt lita på livet ha tålamod. Sedan försöker jag att leva upp till detta själv,  vilket har gått bra i perioder. Det är mycket som händer runtomkring oss alla nu känns det som. På ett högre plan på ett djupare sätt så är energi frekvenserna påväg att förändras likaså vi, vårat energifält. Då mår vi som vi gör därefter men detta är svårt att förklara med text. Vi alla kan vara lugna om vi är röriga eller har fått mycket syndrom på sistone som vi inte brukar huvudvärk illamående yrsel dålig syn t.ex

Därför hoppas jag på förändringar i mitt liv där jag känner att jag lever i lycka o välmående, det är inte så att det kkommer på en silverbricka direkt. Fast ibland är det skönt att be om hjälp utåt ( till universum ) min mening mitt öde mitt liv många frågor många funderingar. ...i samband med dna o energiförändringar så är detta normalt tydligen. Jag får lita på livet. Det som är komiskt är att Sara drog ett orakelkort för mig som jag ska visa dig.
Visst är det passande? 
Hur känner du dig, har du märkt någon skillnad på din hälsa eller på något annat sätt dom senaste veckorna bakåt kanske månader? Kan du tänka dig att detta har ett samband ellef är det bara flum? Jag tror att pusselbitarna faller på plats när vi utvecklas o lär oss att se utanför våra kroppar o i våra samhällsramar. 

Jag har jobbat natt nu, så nu säger jag godnatt 

Tack Sara för att du tog dig tid att ge mig ljus o kärlek med din intuition o inkännande
O av din tankekraft. " var inte rädd för avslutningar för det är det som bringer in det nya"

Vad håller vi fast vid i livet för länge? 
Varför är vi rädda för avslutningar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.