söndag 15 mars 2015

stunder jag minns

 det är så sant, faktiskt
 Mamma Karin och jag på skansen uppe i Stockholm är gyllene tider spelade
 I en trädgård utanför alingsås

 Min bästa vän är med överallt
nedersta bilden är tagen på jobbet, på deras bakgård för 2 somrar sen tror jag
 Sanna är kärlek

 min fina mormor som är dementare nu tyvärr

 katten doris

 hos min morbror nicke
 Vivvi och pappa
 mormor och kitty myser
 guld och gröna skogar
 Liseberg med Åsa svårt att glömma ;-)
 i Blomberg med charlotte förra sommaren,






 jag var med Milla hos marykay produkterna- sisådär tyckte jag, faktiskt
 Ledsen jag var när kitty skulle opereras för första gången-hemska känslor
jag kände nog bara ren kärlek
 När jag fyllde 25 så var det fulla glas ;-)

 Mitt massagerum ett kort tag
 påväg emot Stockholm med sandra här
 haha, såjävla kul. Milla hade chansat rätt bra på en storlek för sin mamma
shysst lixsom, jag höll på o dö av skratt. Ännu roligare är det om man vet mormors kroppstyp hahaha
 Arthur findlay collage- den spiritualistiska skolan i Stansted- London
var där på fysisk mediumskap och nu i år blir det mediumveckan, prata med andar :P och
självklart personlig utveckling. Det är den som är A o O.
 EN DAG PÅ STAN
 FÄRGADE HÅRET OCH GICK PROMENAD SAMTIDIGT
två flugor i en smäll, så jobbar jag ...på fritiden också.

 jag och min moster hemma hos henne
 Sara och tristan i maj förra året
 hälsodrinkar till Ane och Sara
 Hos Cissi i Oslo och myser här och jag tar en duckface selfie
 Drammen- första gången där och första gången jag träffar Ane
 Midsommar?? haha Jodå

 sommar 2014
 Vi är på folkparken i Götene på rydell och qvick
 älskar denna säng
 bada med Charlie
 fick för mig att vara teaterapa
 Mariestad och åt glass jag och mormor
 husvakt hos Milla och Per
 förra frisyren
 Fika med mormor
 I vintras när Sanna var hemma <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.