tisdag 31 mars 2015

gladis påskis

Morgon dis
Vackert solsken på morgonkvisten 

Jag inviger mina pjuks, det är springskor det passar bra menar jag.
Jag visste knappt att det var påsk nu. När jag var på pressbyrån så sa hon till mig Ha en riktig fin påsk nu dp. Just det det är påsk. Är det ny månad ska räkningarna betalas, har jag sagt detta? Det känns som fredag idag men det är....måndag haha nej tisdag. Helt sjult vad jag blir snurrig i hövvet efter o jobba natt. Ska bli kul o känna lite puls nu, frågar man mig om det mesta så är jag på, om jag är ledig, kan ta ledigt eller ej är inbokad på något.

Sista natten vi gjorde nu den femte så sa jag det till sylvia: har du tänkt på att jag aldrig kommer till sak, jag byter samtalsämne i en mening eller när jag ska berätta något så kommer jag in på något annat? -ja men jag gör ju likadant plus att jag sitter o bara nickar med haha...
Jag tycker verkligen om att jobba med sylvia o frida, sötingar!
Vi är så olika alla tre. Annars hade vi kunnat starta upp ett företag. Den som lever får se. Numåste jag kissa, suttit o knipt nu....

ha det bäst nu missekissar: pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.