tisdag 17 mars 2015

healinghelg

HEALINGHELG

Tjena!
Jag var ledig fr. tors-söndag kväll och det var riktigt skönt.
Nu hade jag bokat in healing helg i den vackra miljön flämslätt som ligger i skara trakten, du har en insjö där med och vandringsleder som verkligen är terräng.
 
Vi pratade om våran energihöjning som håller på att hända globalt vilket innebär att jorden, människan och allt går upp i frekvens. Samtidigt som vi har en nedstigning, att våra fysiska kroppar och vårat dna håller på att ändras, själen ska landa i våra kroppar. Kropp själ och hjärta.
Så nu händer det grejer i oss och med oss som vi kan känna av på olika sätt.
Det är intressant. Jag tror också att människorna är påväg att öppna upp sitt sinne och hjärta mer, därför behövs det en del utrensning med bl.a krig terror allt sånt kommer upp till ytan. Det är en mening med allt detta som händer omkring oss.
 
 
Mer healing till folket!
Detta som jag var på och det som jag delar med mig nu finns att ta på, det är det som är så skönt att detta är inget flum, utan det händer verkligen. Finns en del info på Nasas hemsida bl.a
 
Healing är kärlek. Från hjärta till hjärta. Peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.