fredag 20 mars 2015

nu vare helg


En mindre fjortisbild blir det idag
Denna veckan har gått fort trots att jag "bara" jobbat två.nätter. Dom hade kris i helgen, hela personalstyrkan på natten är "borta" sjukskrivna osv. Det hade löst sig iallafall vilket ör skönt för jag ville ha nätterna med sylvester nästa vecka. Eva ringde o boka.mig på dom o hon sa " Evelina nu är du uppe i 150timmar denna månaden o max är 165 så.du vet det nu" Det är alltså ingen bullshit att jag jobbar mycket ;-)
Hade jag inte haft sylvia så hade jag inte klarat det, för vi jobbar bra ihop, blir ju så när vi blivit inkörda ihop. Det blir teamwork då.

Det andra som har hänt är att jag o kitty blev hotade igår. Det är en chiuaua som bor i trapphuset a o vi i b.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.