söndag 29 mars 2015

life goes on...



Tjena bloggen

Den här tjejen är äventyrlig förbannad sexuell envis rädd förtvivlad splittrad
en rättså okej story tycker jag. Just nu kommer jag inte ihåg slutet men det är kanske en fördel. Alla känner väl sig ibland trötta på sitt livshjul, vart på hjulet är jag? I vilken fas är jag Hur kommer jag vidare? Skynda långsamt? Acceptera nuet, det är svårast för mig. Det var som sandra sa för ett tag sen "jag tror inte vi ska tänka för mycket på livet, faktiskt" Det är en bra egenskap med henne, att hon låter det rulla på för det mesta...
Alla tänker ju under dygnet, går nog knappast att stänga av det för alltid o det är skönt för mig att veta. Jag vet inte vad jag ville med klippet

tolka det själva!
Vad får ni för story om denna karaktären? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.