söndag 22 mars 2015

Dagens bild, ni får ursäkta röran eller flötet, jag håller på och behandlar hårbotten och topparna med Ricinolja. Fast tro det eller ej, det känns mjukt och det är ju dom egenskaperna jag vill åt. Mjukt glansigt tjockare hår o som växer "mer" Googla vettja!
 
Annars är jag helt slut idag trots att jag mestadels sovit, det är kanske det som är problemet.
Jag har sovit ut i alla fall, känner mig lite nere men kanske hjälper mig kaffe. Jag dricker sällan kaffe nu förtiden när jag är hemma. Det är ju en sällskapsdryck. Ett annat påhitt jag börjat med är att minska användandet av ordet : I N T E
Det ger ut negativ klang i det vi vill skapa i livet, så försöker även med mina tankar. Det är lätt att tänka för sig själv : Ne det går inte Jag kan inte Jag vill inte Jag får det inte ändå Jag gör inte det Det är faktiskt inte så Gör inte så Du kan inte säga så : betoningen hör du själv att det ligger på det ordet.
Jag tror på ett bättre liv utan det ordet, ibland är det svårare men allt är möjligt. En liten parantes info hehe
 
Ja just det om hotet Grannen hota att bjussa rottweiler på Kitty o mig för att när dom har varit ute samtidigt som oss så har Kitty sprungit fram till deras chihuahua som bara skäller hysteriskt o Kitty vill BARA leka. Hon gör allt för att den ska komma (Ägaren lyfter upp den) hoppar snurrar springer. Kitty lyssnar då inte på mig o det har hänt tre ggr kanske, killen fick världens utbrott på mig och jag var på väg till jobbet så  jag ignorera honom sa inget till honom för dm var flera som stod utanför på gräsmattan här. Jag tror knappast han är så tuff i trynet ensam, så då ska jag ta ett snack med honom.  
 
 
 
 
 
 
Här hamnar vi människor oftast- i tanken och jag är ett levande exempel på det
Det är svårt att komma just till handlingen, varför är det så tror du?
Varför sker det så globalt ?
Jag vill åt detta med energin igen och det som ÄR omkring oss och i oss, i vårat energifält men också jordens. Det är större än vi tror allting, livet, oss, det har jag alltid trott.
Mänskligheten är viktig.
Vi använder knappt våra egenskaper våran intuition t.ex men det kommer, alla vaknar upp på olika tidspunkter eller milstolpar i livet.
 
Ikväll 20.30-20-45 skickar jag distanshealing
Det betyder att du lägger dig ner bekvämt eller sitter, stänger av tv och mob. eller ljudlöst
Sätter på avslappningsmusik om du vill och sedan visualiserar eller säger till dig själv att "Jag öppnar upp mitt hjärta och sinne för att ta emot kvällens healing ifrån Evelina och är tacksam för att ta del av den. Flytta fokusen ner från hjärnan till hjärtat och bara koppla av. Lysna med hjärtat istället för öronen, det är en utmaning bara det.  
Använd en symbolik som passar dig, men så fort du säger orden för dig själv eler visualiserar att du öppnar upp dig: då sker något...o då är du påväg. Healingen går ut till varje individ på olika sätt beroende på hur den personen känner sig just då, så det är olika upplevelser. Det är viktigt att dricka vatten efteråt också...fylla på systemet...eftersom detta är energi. Nog skrivit: häng på om du vill, med mitt varmaste välkommande/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.