onsdag 1 februari 2012

Livstecken

Ååååh...
Jag dreglar, för att jag är täppt med snor i näsan
Jag harklar upp stora klumpar med slem plus snor när jag vaknar på morgonen
FRESHT

Hepp, de är det sista jag ska bli så är det sjuk!
Nu ska jag ta ett hottiebad med ecalyptus som är bra vid förskylningssystom och lättar luftvägarna
Te Te Te och citronvatten.
Det bästa med att vara sjuk när jag var liten var att jag fick äta glass.. haha
Ja jag var ett tjockis barn, med ett stooort hjärta haha.
Imorgon kommer jag med goda nyheter.

Har tillbringat eftermiddagen i lidköping hos farmor där jag fick två whiskey ;-)
Träffat två underbara tjejer från mitt jobb också, supergoa!

1 kommentar:

  1. Sv: haah ja ajg ska försöka njuta så mycket jag bara kan! :D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.