tisdag 31 januari 2012

Min ansökan som hälsocoach

Mitt namn är Evelina och är 23 år gammal, singel och har en hund som min familj.
 Jag har ett kreativt intresse som konst,kultur, fotografering och böcker. Promenader och träning är en del av mitt liv också.
Intresset för hälsa har jag haft sedan tonåren och utvecklades mer när jag utbildade mig till friskvårdskonsult i Oslo under ett år på axelsons skola. Då var det mycket inom yttre och inre hälsa och fokus på ett friskare liv.
Min uppgift som friskvårdskonsult är att minska sjukskrivningar och få in förebyggande hälsa i arbetslivet så som vardagslivet.
Jag är ute efter ett välmående hos kunden.

Just nu jobbar jag extra på lundsbrunnskurort som spa terapeut och tycker det är väldig kul med kunder från alla håll och kanter. Där fokuset från min sida är att få nöjda kunder och att dom går därifrån med ett leende och ett stort tack.

Jag är en glad tjej som är optimist och älskar livet.
Att jobba i grupp är superkul samtidigt som det är kul att vara drivande själv. Jag är väldig flexibel.
Utmaningar är något som är intressant och får mig att växa i mitt yrke vilket gör mig ännu bättre som enskild person eller arbetskamrat. Det omöjliga går att få möjligt på ett realistiskt sätt naturligtvis, för mig är ett jobb med människor en självklarhet.

Jag är ny på marknaden och har ingen erfarenhet av detta yrke än. Som jag sagt innan, utmaningar är intressant. Jag har verkligen passion för detta och det är min uppgift här i livet; att få ett bättre välmående för varje enskild människa. varma hälsn. Evelina


Vad tycks om min ansökan ?
Fick en kick när jag prata med min kära vän som är bäst på att skapa power i mig vet inte hur hon gör och hon vet det nog inte själv...
Är så glad för alla mina vänner och nära vänner - ni är bäst! ALLA.

2 kommentarer:

  1. Det låter väldigt bra! Detta kommer du garanterat få jobb på ;) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Det där kommer ta dej långt :) Lycka till sygging!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.