lördag 21 januari 2012

Jag vet inte varför jag är så irriterad ikväll , för en stund sedan
- Har aldrig haft problem med att bli strikt med mat o träning och fit!
men nu är det som allt som finns i huvudet är mat, förut fanns en spärr
Nu pratas det i huvudet, "såklart du ska det, ät det" " Lite går bra" " nu har du ju jobbat och svettats så då behövs det extra"

Helvete vad trött ja blir på det, sen då ÅNGEST Jag hatar ångest.
Och nu när ja ligger och skriver detta jävla inlägget så känns det som all fett kommer uppåt Ni vet vid bröstet. Plus att ja har hundra hakor när jag ligger i soffan..
Fjantiga tankar som inte jag har kontroll över just nu när allt är fel.

Blev sur för att kitty inte bajsa nu när vi var ute på promenad och jag höll på och frysa bröstvårtorna av mig...
Pms skit pågång..haha.. skulle ja få det nu när de är helg så är det topp!
vem fan bryr sig egentligen när ja är singel och kan låta allt va...

Hatar att vi påverkas av media också och allt jävla yttre fast nu ger jag fan känner jag..
Tänk va lyckliga och glada, spontana ärliga människorna är som har ett handikapp, dom ifrån serien om köping. Dä ni.. en sådan gladfläck utan ytliga problem skulle ja va :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.