onsdag 18 januari 2012

deep talk

En dag som har innehållit lathet, tårar, jobbsökande, minnen och en gnutta glädje.
Mitt önske är att de jordiska inte skulle styra oss så mycket, vilket är omöjligt med tanke på att vi måste jobba och ta ett vikariat som vi kanske inte vill För att överleva.

Få vardagen att gå ihop, den materalistiska hungern ska dämpa, mat och kläder för alla årstider det är ingen lek på jorden. Lärdom, prövanden, känsloliv och en uppgift att klara av: livet i helhet. Livet är magiskt. Magi, ordet lockar nyfikenhet eller hur?

Jag hade helst viljat läsa, koppla av och laga mat hela dagarna för att inte låta som en tjockis så hade jag promenerat och cyklat också.
När jag var hos mediumet igår så lättade det lite.
En hälsning, bekräftelse gör så mycket för mig och det viktigast av allt Att bli förstådd..och mitt liv är precis så som det ska vara nu : Vilket jag tyckte var tråkigt haha
Jag dras ibland åt alla håll och när jag tänker på det så stämmer det, jag får bli bättre på nej-biten. Tråkigt att prata om mig själv..haha
På dagarna så handlar det mest om mig, konstigt nog ;-) blir hjärntvättad av mig själv
Återkommer snart igen
kraaam och kärlek till er som läser min blogg :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.