måndag 30 januari 2012

den bästa relationen



KITTY
Hon är den bästa relationen jag har haft i hela mitt liv.
Och jag har hunnit med en del under mina unga 23 år ;-)
Relationer kommer och går, vänner består och så är det verkligen
för mig. Mina vänner är mer än guld värda.
Annars är det viktigare saker i livet eller kör samma sak ; play the game
som en nära vän intala mig för ett år sen och det är vad som lönar sig i vissa fall.

Idag är en dag då jag skiter i allt i princip.
Lagade omelett på gamla ägg som gick ut 26jan och det hade jag inte
gjort annars, brukar kasta efter en dag men nu så..whatever.
Dom i afrika och u-länderna har det värre än mig så det är inget att ojja sig för.

Ska nog fixa till mig lite så blir jag kanske på gladare humör
Fast jag tycker det är en underbar dag med SOL, Fåglarna kvittrar och jag dagdrömmer om
sommaren, utomlands och semester.
Hur är din dag? Kanske kan komma med lite peppande ord?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.