fredag 20 januari 2012

Mitt i natten

Ja lyckas aldrig vända på dygnet..
Imorgon ska ja jobba och det ska bli skitskoj, är så mycket roligare jobbet när jag jobbar lite imellanåt.. mindre kul för nöje som då plånboken inte räcker till för :))
Är tvingad till att ta ett vik nu får ordna det nu...
- det tar emot, pluss jag har ju drömmar o visioner..
134milj gick ut som vinst på lotto idag och det var inte jag hehe..

När farsan kom hem idag
-jag satt och sminka mig med pyjamas byxorna som hade kanat ner..btw

pappa: rynkar upp näsan och säger - tvättar Ru aldri dom dära byxera dom måste ju lökta gammal Fe**a
- Jag: ah men vafan måste du vara så grotesk..
Pappa: ah men du vet att jag är rätt fram och de stämmer säkert
Jag: brukar inte lukta och ja hoppas inte du vill de heller ...vill inte prata om det mer

hahaha..sjukt öppen relation med min far RÄTT UT!

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.