tisdag 31 januari 2012

Kvällspromenix

Oftast så låter jag lilla kitty springa fritt såhär sent på kvällen här utanför
Det är en stor stor yta med gräs träd buskar och lite lekställen. När jag gick och tänkte på annat och ropa på kitty så ser jag på kullen .....
- Vafan tänker jag med hjärtat uppe i halsen
Kitty skäller
- Shit är det vargar Sen kom rädslan, ser jag i syne ? 5 st råddjur på rad som du vet springer vackert efter varandra Och kitty fortsätter skälla och ja säger till. Hjärtat känns uppe i halsen och pulsen hög som tusan och jag tänker Shit är det någon som tittar på mig? Blev faktiskt rädd på riktigt... tänk om tänk om tänk om ekade i mitt huvud.

Nu är det sand i ögonen, Natti natti Snart börjar en ny morgon med en ny vacker dag såklart :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.