måndag 30 januari 2012

En tanke bara

Helt ointressant Kanske

varje gång jag är på toaletten och bajsar så kommer kitty (som då är min hund)
och då vill hon ha uppmärksamhet, att jag ska klappa henne och ofta
då går hon och hämtar ett gosedjur för att jag ska leka med henne.
Oftast så är det qvacken (ankan)
och då kommer jag att tänka på..

Dom som har småbarn kanske sliter med att göra "bajsstunden" mysigare eller en finare stund Vad vet jag det är bara en tanke. Som då mitt upp i allt "torka bajs kletet" måste stå och sjunga prästens lilla kråka..eller pippi långstrump heter jag alla tiders vet du vad... Och sen vara nära att spy av det gulaillaluktande bajset..
Så måste ju inte kitty tycka eftersom hon frivilligt leker och viftar på svansen i min bajslukt..

Ja bara en tanke allså.. alla mams där ute!

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.